Organiczna Aspiryna

Get the Widget

 

Zainwestowano

172000 zł

34.40%

Pozostało

12 dni

Wartość projektu

500000 zł

Inwestorzy

11
 

Organiczna Aspiryna

- tak nazywa wyciągi wierzbowe Prof. V.E. Tyler

Przez tysiące lat, wyciągi wierzbowe stosowane były w tradycyjnej medycynie jako leki na wszelkiego rodzaju :  bóle, stany zapalne, gorączki i przeziębienia.

Zalecał je już Hipokrates znany ze swojego : “Primum non nocere”.

Wszystko zmieniło się dopiero w 1935r. kiedy kwas salicylowy (wierzbowy) został zsyntetyzowany. Od tej daty powszechnie na całym świecie stosuje się kwas acetylosalicylowy pod różnymi nazwami handlowymi np.: Aspirin, Polopiryna, Etopiryna etc.

Mimo powszechności stosowania kwasu acetylosalicylowego, badania niezależnych ośrodków naukowych takich jak np. Akademia Medyczna w Szczecinie, Wydział Farmakologii, dowodzą:

10-krotnie skuteczniejszego działania przeciwbólowego,

5-krotnie skuteczniejszego działania przeciwzapalnego i przeciwgorączkowego, standaryzowanych na salicynę wyciągów wierzbowych w stosunku do syntetycznego kwasu acetylosalicylowego.

Willo to preparaty oparte o najwyższej jakości wyciągi wierzbowe standaryzowane na min. 15% salicyny. Stanowią one zamienniki dla takich powszechnych substancji jak w/w kwas acetylosalicylowy, paracetamol i ibuprofen. Nasze preparaty mają jednak niezwykłą przewagę nad tymi substancjami, oprócz tego, że są niezwykle skuteczne to jeszcze w trakcie rozlicznych badań nad wyciągami wierzbowymi, nie stwierdzono negatywnych skutków ubocznych ich stosowania.






POMYSŁ

Willo to koncepcja, która zrodziła się w 2014r. 

Impulsem było zainteresowanie naturalnymi sposobami leczenia w środowisku z którym jesteśmy towarzysko związani.

Następnym krokiem była analiza tego, która dziedzina w naturalnym lecznictwie jest najbardziej zaniedbana. Odpowiedź była bardzo prosta i zarazem zaskakująca - leczenie bólu i najpowszechniejszych chorób czyli przeziębień! (sic!).

Leczenie tego typu przypadłości automatycznie kojarzy się z łyknięciem kwasu acetylosalicylowego, paracetamolu lub ibuprofenu, występujących pod setkami różnych nazw handlowych.

Substancje te są powszechnie dostępne nawet w najbliższym kiosku i przeciętny klient sięga po nie automatycznie. Sprzedaż tych substancji w Polsce to 200 000 000 opakowań.

Statystycznie zjadamy ponad 6 opakowań rocznie per capita. Jednocześnie bardzo niewiele osób zdaje sobie sprawę jak bardzo te substancje są szkodliwe  np.: zjedzenie 8 tabletek paracetamolu w ciągu 24 h może skończyć się marskością wątroby, a większa dawka zgonem! ( źródło: bazalekow.mp.pl ).

Powstało pytanie: a co było przed aspiryną - synonimem leku przeciw przeziębieniom i bólom? Odpowiedź: wyciąg/napar wierzbowy. Ta konstatacja skierowała nas na Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, którego naukowcy z Katedry Nasiennictwa od lat pracują nad odmianami wierzby o wysokiej zawartości salicyny czyli podstawy aspiryny. Następna instytucja z którą podjęliśmy współpracę to PAN w Olsztynie, który zajmuje się oceną jakości żywności i przeprowadza dla nas badania zawartości substancji czynnych.

W toku gromadzenia informacji zrodziły się preparaty Willo oparte o wyciągi wierzbowe - czyste oraz inne w połączeniu z różnymi substancjami biochemicznymi.

Od półtora roku dostępne są na rynku:


> Willo + preparat przeciwbólowy,

> Willo C preparat przeciw przeziębieniowy,

> Willo K preparat wpływający na zmniejszenie agregacji płytek krwi,

> Willo S preparat przeciwzapalny, wspomagający stawy.


Willo S przeszedł badania kliniczne we współpracy z Polskim Towarzystwem Fizjoterapii, które potwierdziły jego wysoką skuteczność w zwalczaniu bólów stawowych. Badania były prowadzone w trzech ośrodkach klinicznych, a wyniki opublikowane w najpoważniejszym piśmie w Polsce związanym z fizjoterapią czyli „Fizjoterapii Polskiej”.

Poniżej znajdziecie Państwo plik PDF, w którym zawarte są wyniki badań porównawczych, działania wyciągów wierzbowych, standaryzowanych na 10%-13% salicyny, w stosunku do syntetycznego kwasu acetylosalicylowego (ASA). Dla uproszczenia najważniejsze wyniki są podkreślone, zachęcamy również do przeczytania wniosków znajdujących się w dyskusji na końcu opracowania. Badania zostały przeprowadzone niezależnie na Akademii Medycznej w Szczecinie.





RYNEK

W chwili obecnej Preparaty Willo dostępne są w całej Polsce w sklepach zielarskich, w sklepach ze zdrową żywnością, jako produkty przy kasowe ( jak APAP w Biedronce ) oraz w aptekach. Dostępność preparatu Willo w aptekach najłatwiej można sprawdzić wchodząc na stronę www.ktomalek.pl

Rynek produktów OTC, czyli leków oraz parafarmaceutyków wydawanych bez recepty, o przeznaczeniu przeciwbólowym i przeciw przeziębieniowym w Polsce to: 11 000 000 000 zł (słownie: jedenaście miliardów złotych). Rynek ten rośnie stabilnie o 6% - 8% rdr.



Jednocześnie rynek zdrowej żywności i pozostałych produktów z tym rynkiem związanych rośnie o 20% -30% rdr. Spodziewane są również wzrosty o 70%-80% rdr w najbliższych latach, tak jak w ostatnim okresie w Szwecji. Wzrosty tego typu są w Polsce spowodowane dużym zacofaniem naszego rynku w stosunku do Niemiec czy chociażby Czech. Na rynkach - liderach tej branży ( Niemcy, Austria, Szwajcaria ) spożycie zdrowej żywności to 4-5% ogółu w Polsce tylko 0,2 %. Po zachłyśnięciu się tanią żywnością ze sklepów wielkopowierzchniowych oraz syntetycznymi pigułkami, widać wyraźny zwrot Polaków w stronę zdrowszych rozwiązań.

Willo idealnie wpisuje się w te tendencje i daje rozwiązania organiczne nawet w najpospolitszych chorobach, do leczenia których do tej pory Polacy używali wyłącznie ciężkiej chemii powodującej całą masę negatywnych skutków ubocznych, szczególnie u dzieci.

Willo jest również preparatem, który właściwie nie ma w tej chwili konkurencji, ani na rynku polskim ani europejskim. Jedyne preparaty z wierzby, które można kupić po długich poszukiwaniach w sklepach zielarskich są oparte o surowiec zielarski. Ten natomiast nie podlega standaryzacji, bo poszczególne rośliny rosnące na polach mogą zawierać od 1,5% do 9% salicyny i nigdy nie wiadomo co się trafi - jak mawiał Forrest Gump.

(Nota bene: od kilku miesięcy notujemy wzrost zainteresowania naszymi preparatami z Czech i Hiszpanii - to na początek).

Dodatkowym czynnikiem, który w najbliższych latach będzie mocno wspierał sprzedaż Willo, jest ustawa która właśnie trafiła do konsultacji międzyresortowych, zakazująca sprzedaży leków OTC w pozaaptecznych sieciach sprzedaży. Innymi słowy, na początku 2017 po wprowadzeniu tej ustawy, preparaty Willo, które mają rejestracje jako suplement diety czyli żywność, będą jedyną alternatywą na stacjach benzynowych, w kioskach, sklepach typu „Biedronka” czy „Rossmann”.

Powyższe informacje, każdego poważnie myślącego inwestora, powinny skłonić do rozważenia możliwości jakie daje inwestycja w naszą firmę. 





NA CO ZOSTANĄ PRZEZNACZONE ŚRODKI

Fundusze pozyskane ze sprzedaży udziałów w spółce zostaną przeznaczone na kampanię reklamową i promocyjną naszych preparatów. Przyspieszy to w sposób znaczący rozpoznawalność marki na rynku.

Kampania reklamowa będzie podzielona na kampanię wizerunkową oraz kampanię stricte sprzedażową.  Kampania wizerunkowa będzie prowadzona w internecie oraz prasie. Będziemy koncentrować się w niej na stworzeniu wizerunku produktów Willo jako naturalnej alternatywy dla syntetycznych preparatów, obciążonych długą listą negatywnych skutków ubocznych. Poniżej znajdziecie Państwo jeden z serii filmów reklamowych przeznaczonych do tego celu.



Media przeznaczone do promocji wizerunku to:

Główne portale internetowe typu onet.pl, wp.pl, interia.pl itd.,

Tygodniki opinii „Newsweek”, „Wprost”, „Gość niedzielny” itd,

Miesięczniki „Harmonia”, „Zdrowie”,

oczywiście kampania będzie odbywać się również we wszystkich mediach społecznościowych.

Przewidziana na przyszły rok jest również kampania w kinach na terenie całej Polski.


Kampania sprzedażowa odbywać się będzie na łamach najpoczytniejszych dzienników, szczególnie w prasie katolickiej oraz w telewizji "Trwam". Gwarantuje to największe nakłady i oglądalność, wysoką wiarygodność nośnika reklamy oraz idealną docieralność do grupy docelowej 50+. Jest to bardzo ważne w przypadku preparatu Willo S, czyli sprawdzonego w badaniach klinicznych preparatu niosącego ulgę przy stanach zapalnych stawów.

Willo S zostało też objęte akcją „Zostań ambasadorem preparatu Willo S”. Akcja skierowana jest do rzeszy 50 tys. fizjoterapeutów w Polsce. Polega na pozyskaniu do współpracy przy promocji Willo S, osób na codzień stykających się z cierpiącymi pacjentami. Fizjoterapeuci, czyli grupa zawodowa związana z medycyną i prawdopodobniej najgorzej opłacana ze wszystkich, otrzymują bardzo prosty sposób na zarobienie dodatkowych pieniędzy przez promowanie zakupów w naszym sklepie internetowym. Pacjenci uzyskują 10% zniżki przy zakupach, a fizjoterapeuci 15% od obrotu wygenerowanego z ich polecenia. 

Pozyskiwanie do współpracy fizjoterapeutów odbywa się przy udziale pisma branżowego „Praktyczna fizjoterapia i rehabilitacja”. Korzystamy z 20 tysięcznej bazy mailingowej w/w miesięcznika i docieramy z propozycją współpracy praktycznie do wszystkich  czynnych zawodowo fizjoterapeutów.

Fizjoterapeuta statystycznie przeprowadza zabiegi na 200-300 osobowej grupie pacjentów miesięcznie. Przewidujemy, że do połowy 2017 r. zwiążemy współpracą od 3 - 5 tysięcy osób, które czynnie na co dzień będą promowały markę Willo. Osiągnięcie tego celu bardzo ułatwia nam rekomendacja Willo S przez „Polskie Towarzystwo Fizjoterapii”, które nadzorowało badania kliniczne preparatu.

Oprócz w/w działań nie możemy nie wspomnieć o akcjach informacyjnych, które odbywają się wśród pacjentów odwiedzających współpracujące z nami apteki. Akcje prowadzą hostessy przygotowane merytorycznie do odpowiedzi na pytania pacjentów i przynoszą bardzo dobre rezultaty w promocji marki.


Reasumując, powyższe działania marketingowe przyniosą wzrost obrotów do min. 5 mln zł w 2017 r.




LUDZIE



Jacek Gorczykowski
- dyr. marketingu
W prywatnym biznesie od 28 lat. Poprzednio właściciel sieci restauracji.


Urszula Prengowska - dyr. sprzedaży
Żona dyr. marketingu :). Też nieboga w biznesie od 28 lat :)


Dawid Kochanowski - prezes
Nieco młodszy od powyższych matuzalemów, mistrz polski karate, ostatnio prezes 2 Human Factor - spółki faktoringowej.


STRATEGIA WYJŚCIA

Dywidendę zakładamy dopiero po trzech latach od dnia inwestycji. Początkowo zyski będą inwestowane w budowę sieci sprzedaży oraz nowe produkty, które obecnie są opracowywane.
Na dywidendę będziemy przeznaczać 50% zysków netto.
Gwarancja odkupu udziałów za 120% ceny zakupu po 24 miesiącach.
Nie planujemy upublicznienia spółki.



zaloguj się, by dowiedzieć się więcej

Ryzyko inwestycyjne

Inwestycje w start up'y oraz biznesy we wczesnej fazie wzrostu niosą za sobą ryzyko utraty płynności, niewypłacania dywidend oraz utraty zainwestowanego kapitału. Aby je zminimalizować, zalecane jest zasięganie porad specjalistów przed dokonaniem jakichkolwiek inwestycji przez ten serwis. Zaleca się również dywersyfikację inwestycji. Crowdangels.pl jest platformą skierowaną do użytkowników, którzy rozumieją powyższe ryzyko oraz są go w pełni świadomi podejmując decyzje inwestycyjne. Zapoznaj się z polityką ryzyka.

Zainwestuj 1000Inwestuj
Zestaw produktów Willo

Zainwestuj 5000Inwestuj
Zestaw produktów Willo, Koszulka redisbad "Willo - projekt nie jest", Torba redisbad "Willo - projekt nie jest".

Zainwestuj 10000Inwestuj
Zestaw produktów Willo, Koszulka redisbad "Willo - projekt nie jest", Torba redisbad "Willo - projekt nie jest", Bonus: 1 udział gratis do każdych 10 000 zł,

Zainwestuj 100000Inwestuj
Zestaw produktów Willo, Koszulka redisbad "Willo - projekt nie jest", Torba redisbad "Willo - projekt nie jest", Bonus: 1 udział gratis do każdych 10 000 zł, Zaproszenie do Rady Nadzorczej Spółki Willo

Zainwestuj 1000000Inwestuj
Zestaw produktów Willo, Koszulka redisbad "Willo - projekt nie jest", Torba redisbad "Willo - projekt nie jest", Bonus: 1 udział gratis do każdych 10 000 zł, Zaproszenie do Rady Nadzorczej Spółki Willo Grudzień 2017 - wspólny wyjazd zarządu na żagle na British Virgin Islands.

Zainwestuj:

Wartość projektu: 500000 - 2000000 zł
Oferowane udziały: 2.50 - 10 %
Ilość udziałów: 500 - 2000
Liczba inwestorów: 11
Cena nominalna udziału: 50 zł
Cena udziału: 1000 zł
Minimalny zakup : 1 szt
Ilość udziałów:

Inwestujesz: 1000 zł     Nabywasz:   0.01%

Spodziewana stopa zwrotu w 3 lata: 750 %

Wycena spółki (post money): 20,000,000.00 zł

Zaloguj się

Informacje o spółce

Oferowane udziały: 2.50%
Lokalizacja projektu: Warszawa
Projektodawca: Jacek Gorczykowski
Spółka: Willo Sp.z o.o.

Dokumenty dostępne po zalogowaniu

Zaloguj / zarejestruj