Szukaj Inwestorów


zgłoś projekt


Crowdangels.pl pomaga spółkom i projektom start up pozyskać kapitał na start i/lub rozwój przez crowdfunding udziałowy.


Nasi Inwestorzy zawsze poszukują najlepszych okazji inwestycyjnych. Jeżeli posiadasz spółkę, która chce wprowadzić innowacyjne i nowatorskie rozwiązanie na rynek nie omieszkaj nas o tym powiadomić. Akceptujemy projekty inwestycyjne, które poszukują od 15000 zł do miliona a nawet więcej. Wszystko zależy od specyfiki Twojego projektu i planów jego rozwoju.

Kategorie poszukiwanych projektów przez naszych inwestorów są następujące:





...ale, nie ograniczamy się tylko do powyższych. Każdy ciekawy projekt, wyróżniający się innowacją może dostać szansę na zaprezentowanie się przed naszymi aniołami biznesu i co za tym idzie na pozyskanie upragnionego kapitału.

Czego poszukują inwestorzy, aniołowie biznesu inwestujący przez crowdangels.pl?

1. Innowacyjnych i nowatorskich rozwiązań. Jeżeli nie są nowe to choćby wnoszące innowacje do starych technologii.

2. Pomysłów, które są już realizowane, mają proof of concept, pierwszych klientów, udokumentowane przychody.

3. Inwestorzy inwestują w zespół, ludzi realizujących projekt, pasjonatów z doświadczeniem w branży, w której projekt ma być realizowany.





zgłoś projekt



Crowdfunding udziałowy
to nowy i rewolucyjny sposób pozyskiwania kapitału na start lub rozwój Twojego projektu biznesowego od społeczności internautów skupionych wokół tego serwisu. Polega on na oferowaniu udziałów w Twojej spółce za finansowe wsparcie Twojego projektu. Inwestorzy dokonują drobnych wpłat jednocześnie zakupując udziały w planowanym czy rozwijanym biznesie.

Dotychczas to co było zarezerwowane dla rekinów biznesu jest dostępne dla każdego z nas. Teraz każdy może zostać udziałowcem w innowacyjnej spółce.
Crowdangels.pl umożliwia inwestowanie drobnych kwot w projekty, które mogą Ci przynieść duże zyski w przyszłości.





Crowdangels.pl umożliwia Ci:


1. Dotarcie do tysięcy inwestorów;

2. Zdobycie kapitału którego potrzebujesz;

3. Zdobycie 'taniego' kapitału - nie musisz go zwracać;

4. Wszystko za damo, nie pobieramy opłat za wystawienie i promocję Twojego projektu;

5. Pozyskanie wielu inwestorów pośród których mogą być doświadczeni inwestorzy z koneksjami i bezcenną wiedzą;

6. Pozyskanie wiernych klientów jeszcze przed startem projektu - jeżeli ktoś zainwestuje w twój pomysł to jest bardzo duża szansa, że będzie z niego korzystał i go popularyzował.

7. Zebranie cennych opinii o projekcie i pomyśle zanim zaangażujesz się finansowo.


Korzyści dla projektodawcy:

1. Sam decydujesz ile udziałów i za jaką kwotę oddasz;

2. Zdobywasz kapitał od inwestorów i nie masz obowiązku zwracania go. Jako projektodawca i inicjator projektu będziesz musiał zaangażować całą swoją energię w powodzenie inicjatywy.

3. W jednym miejscu spotykasz tysiące potencjalnych inwestorów, którzy mogą być zainteresowani inwestycja w twój projekt.

4. Każdy pozyskany inwestor, niezależnie czy duży czy mały stanie się twoim ambasadorem promującym twój produkt / usługę.


Korzyści dla inwestora:

1. Kupujesz aktywa.

2. Wspierasz przedsięwzięcia które lubisz.

3. Wspierasz polski biznes.

4. Kreujesz nowe miejsca pracy.

5. Dostajesz możliwość zakupu udziałów w wielu innowacyjnych spółkach w jednym miejscu.

6. Możliwość dywersyfikacji inwestycji.

7. Możliwość uzyskania dochodów pasywnych.

8. Rozbudowane darmowe konto użytkownika dające ci możliwość łatwego zarządzania twoimi inwestycjami.

9. Dostęp do giełdy udziałów w spółkach z o. o. gdzie możesz zbywać swoje udziały lub nabywać udziały od innych inwestorów.


Zanim zaczniesz:

1. Przemyśl dokładnie swój projekt. Wiadomo, że rzeczy tworzone na tzw. kolanie nie są najlepszej jakości. Pamiętaj, że zwracasz się do inwestorów z ofertą inwestycji w twój pomysł a ani inwestują prawdziwe pieniądze. Pierwsze wrażenie to klucz do sukcesu.

a) Przemyśl ile środków finansowych dokładnie ci potrzeba. Twoja kalkulacja musi odpowiadać rzeczywistości.

b) Przygotuj dobrej jakości biznes plan. Wzór biznes planu znajdziesz tutaj.

c) Przygotuj prognozy finansowe, plan wydatków oraz prognozowane wpływy rozłożone w czasie. Prognozy finansowe powinny być przygotowane na okres trzech lat.

d) Przygotuj materiał wideo promujący twój projekt. Film nie powinien być za długi, zalecamy do trzech minut. Przedstaw się, opowiedz co już zostało zrobione a co dopiero planujesz zrobić po otrzymaniu finansowania. Opowiedz również o swoim pomyśle, czemu jest wyjątkowy i jak będą generowane przychody. Zamieść w materiale wideo wszystkie najistotniejsze informacje, które mogą zachęcić do inwestycji. Oczywiście zalecamy aby film promujący twój projekt był jak najbardziej profesjonalny. Zanim zaczniesz, przygotuj się.

e) Pamiętaj: film promocyjny to bardzo istotny element twojego projektu. Nie zanudzaj, bądź konkretny. Inwestorzy przeglądając projekty w pierwszej kolejności zwracają uwagę właśnie na wideo. Jeżeli zrobisz to dobrze to zachęcisz ich do dalszej interakcji. Jeżeli twoje wideo nie zachwyci możesz stracić swoją szansę na pozyskanie inwestorów. Bądź konkretny, pełen pasji i daj się zapamiętać. Zainteresuj już na wstępie.

2. Załącz istotne informacje oraz ich źródła.

3. Przygotuj i przemyśl system nagród za konkretne poziomy wsparcia. Czemu? Ma to służyć dodatkowej zachęcie inwestorów aby wsparli twój projekt. Nagrodą może być wszystko, co jest związane z twoją planowaną działalnością.

4. Przygotuj krótki opis projektu, około 200 słów. Formatuj tekst, używaj śródtytułów. Generalnie przygotowując opis projektu na stronę projektu wyszczególnij pięć głównych akapitów opisu:

a) OPIS (Pomysł),

b) RYNEK (Konkurencja i Wy),

c) NA CO PRZEZNACZYMY DOFINANSOWANIE (Plan wydatkowania dofinansowania otrzymanego od inwestorów),

d) LUDZIE (Zespół, kto co robi i za co jest odpowiedzialny),

e) STRATEGIA WYJŚCIA (Jak i kiedy inwestorzy mogą wyjść z inwestycji)

5. Przygotuj grafiki reklamowe, infografiki, zrzuty ekranu twojego serwisu itp.

6. Przygotuj plan promocji twojego projektu.

a) zrób listę blogów i serwisów którym podeślesz materiały promujące twój projekt.

b) przygotuj notki prasowe do rozesłania mediom.

c) sporządź harmonogram promocji projektu obejmujący okres również przed startem projektu w serwisie.

d) zaangażuj do współpracy / promocji projektu jak najwięcej osób, pozyskaj znanych publicystów internetowych.

e) odpowiedz sobie na pytanie gdzie i jak będziesz promować projekt.

f) przygotuj listę potencjalnych inwestorów, prześlij im informację o projekcie w crowdangels.pl

g) przygotuj mailing reklamowy.

h) korzystaj z kont użytkownika w serwisie i dodawaj aktualizacje, pisz o zmianach w projekcje, co nowego itp.


Jesteś gotowy / gotowa? Zatem przygodę czas zacząć. Kliknij przycisk 'zgłoś projekt'. My ze swojej strony obiecujemy, że odezwiemy się w 5 dni roboczych jeżeli twój projekt spełni powyższe kryteria. Jeżeli masz wątpliwości skontaktuj się z nami w celu ich omówienia.


zgłoś projekt